[Deleuze-Guattari] het probleem van Brussel in Belgie

Mas Que Palabras xavier.buades at gmail.com
Sun Sep 23 18:02:03 PDT 2007

daarover denkt ik resoluut ernstvastige oplossing aleenmaar serieuse die dat
ons en partij dat zou zo verklaren: Brussel een Vlaamse stadt is, en voor
dit reden wij moeten regelmatig zijn om aleen maar door het Wet als mogelijk
daar Nederlands spreken.
Niet meer Frans, Engels or anderen exotisje talen, dis ist het enige
toekomst voor ons. Brussels ist niet meer Spaanjes, noor AustroHungarisje,
noor niet is het Engels, sinds het middeleuwen Brussel is alemaal van
tradietie een Vlamingen Stadt.
Ik ben niet "bitter" van zo verklaren, het is niet een serieuse grapje hier!
Waarom heb ik sinds yaren geleden in het Engels hier gesproken, dat kan ik
niet begrepen: ik ben een puur produkt van mijn land, en voordat bestaat
voor mij de enige nieuwe optie: spreken in het taal van mijn land. Dankuwell
meneer en mevrouwen.
Adline Vanlindenbergh